לרכישת זיכיון

מלא טופס זה ונחזור אליך בהקדם

זכיינות של "ניו-פארם":

זיכיון לחנות פארם משלך

במסגרת רשת פארם מובילה

לרכישת זיכיון

לרכישת זיכיון

מלא טופס זה ונחזור אליך בהקדם

יתרונות הזכיינות של "ניו-פארם"

 

רמת סיכון נמוכה

קרא עוד... לפי BDI רמת הסיכון של רשתות הפארם נמוכה ממדד הסיכון העסקי בכלל המשק. רוב הענפים הכלכליים האחרים, בהם פועלות רשתות זכיינותקרא עוד...

 

ענף חיוני

קרא עוד... ענף בתי המרקחת הינו ענף חיוני. כולנו משתמשים בתרופות מרשם ותרופות ללא מרשם, מכשירים רפואיים, מוצרי טבע ותוספי מזון וגם קרא עוד...

 

מותג ותיק ומוכר

קרא עוד... רשת "ניו-פארם" פועלת בשוק החל מ- 1991 , מאז החברה הספיקה לצבור ניסיון רב בניהול חנויות פארם ולבנות מוניטין מעולה בקרב הלקוחותקרא עוד...

 

מודל זכיינות מנצח

קרא עוד... מודל הזכיינות של "ניו-פארם" נבנה במטרה אחת: לייצר תנאים שיאפשרו לזכייני הרשת להרוויח. הסיבה לכך היא האמונה השלמה שאם הזכיינים שלנוקרא עוד...

 

הכשרת הזכיין

קרא עוד... תוכנית הכשרת זכיינים של "ניו-פארם" נועדה להקנות לזכיינים החדשים את הכלים הנדרשים לניהול הסניף בפרט וכלים לניהול העסק בכללקרא עוד...

 

ליווי תהליך ההקמה

קרא עוד... צוות מקצועי של "ניו-פארם" המתמחה בהקמת חנויות מלווה את הזכיינים בכל שלבי הקמת הסניף, לרבות איתור המיקום המתאים, תוך שימושקרא עוד...

 

סיוע בגיוס עובדים והכשרתם

קרא עוד... על הזכיין לגייס עובדים לסניף החדש, להכשירם ולבנות צוות מנצח שיאפשר לו למקסם את ביצועי הסניף. בכל התהליך הזה החברה עומדת לצדוקרא עוד...

 

תמיכה שוטפת מקיפה

קרא עוד... המטרה המרכזית של מטה "ניו-פארם" היא תמיכה בסניפי הרשת על מנת לאפשר לזכיינים שלנו להתרכז בניהול השוטף של הסניף ועל ידי כך למקסםקרא עוד...

 

תמיכה שיווקית

קרא עוד... שיווק נכון ויעיל מהווה אחד מגורמי ההצלחה העיקריים של כל עסק. המאמץ השיווקי של "ניו-פארם" משלב שיווק ארצי מאסיבי במגוון רחב שלקרא עוד...

 

מועדון קלאב 365

קרא עוד... "קלאב 365 " שייך לקבוצת "משביר החזקות" ומהווה אחד ממועדוני הלקוחות הגדולים בישראל אשר מונה מעל 600,000 חברים. זהו המועדוןקרא עוד...

 

עבודה עם קופות חולים

קרא עוד... בית המרקחת מהווה את המחלקה המרכזית של חנות הפארם וניהול נכון של מחלקה זו משליך רבות על ביצועי הסניף. הקשר בין הרוקחים לביןקרא עוד...

 

מתאים למשקיעים

קרא עוד... רוב רשתות הזכיינות דורשות שהזכיינים יפעילו את הסניף בעצמם. הסיבה לכך נובעת מהעובדה שאי אפשר לנהל עסק קמעונאי בשלט רחוק קרא עוד...

לצפייה ביתרונות נוספים >

מודל זכיינות

שמאפשר

לזכיין להרוויח

אנחנו ב"ניו-פארם" מאמינים בכך שהצלחת הזכיין היא הצלחת הרשת. המטרה המרכזית שלנו בתור רשת זכיינות היא לאתר זכיינים בעלי יכולות מתאימות, לספק להם ליווי ראשוני ותמיכה שוטפת מקיפה הנדרשת להצלחת העסק. דמי ניהול נמוכים מקטינים את נקודת האיזון ומקצרים את תקופת ההרצה של הסניף, בכך מאפשרים לזכיין להתחיל להרוויח מהר יותר.

למי מתאים זיכיון של "ניו-פארם"?

אנחנו מחפשים זכיינים חרוצים בעלי ניסיון ניהולי, ניסיון קמעונאי ויכולת כלכלית.

צעדים להקמת סניף "ניו-פארם" משלך

7
הפתיחה הגדולה
5
הקמת הסניף
3
התלמדות
1
יצירת קשר
גיוס עובדים והכשרתם
6
איתור מיקום
4
פגישות היכרות
2
הכנת הסניף ומסחור המוצרים
בחינת
כדאיות כלכלית
חתימה על
הסכם השכירות
חתימה על
הסכם הזיכיון
ראיון טלפוני
ראיון טלפוני
בחינת כדאיות כלכלית
חתימה על הסכם השכירות
חתימה על הסכם הזיכיון
הכנת הסניף ומסחור המוצרים

שאלות נפוצות

היקף ההשקעה להקמת הסניף תלוי בפרמטרים רבים, ביניהם גודל החנות, מצב הנכס ועוד. ברוב המקרים, ההשקעה בהקמת הסניף החל מ-1.5 מיליון ₪.

במקרה כזה ישנן 3 אפשרויות:

  1. לגייס את הסכום החסר מקרנות מימון או בעזרת מימון בנקאי. אנו נסייע לך להכין תוכנית עסקית מקצועית ונלווה אותך בכל התהליך.
  2. להקים עסק עם שותף נוסף. שותף כזה, מעבר להשקעה הכספית יכול לסייע לניהול השוטף של הסניף. במצב האידיאלי אחד השותפים הוא רוקח והשני הוא איש ניהול.
  3. לגייס משקיע פיננסי שיתרום במימון הקמת הסניף מבלי לקחת חלק פעיל בניהולו השוטף. אנו דורשים שמשקיע לא יחזיק יותר מ- 80% מהסניף ולכן במקרה הזה תצטרך להשקיע לפחות 20% מההשקעה בהקמתו, כלומר החל מ- 300,000 ₪ בלבד.

במקרה הצורך נוכל לסייע גם באיתור שותף מתאים או משקיע.

אנחנו לא מוכנים להתפשר על מיקום הסניף. המטרה היא לאתר מיקום מנצח בתנאים המסחריים האטרקטיביים ביותר שניתן. על המלאכה הלא פשוטה הזאת ממונים בחברה אנשים מיוחדים שבוחנים ללא לאות עשרות ומאות מיקומים על מנת לאתר את המוצלחים ביותר. אם לזכיין יש מיקום שלדעתו יכול להתאים לסניף של "ניו-פארם",

נבחן את התאמתו לצורכי הרשת ונבחן את הפוטנציאל העסקי שלו.

בהחלט! ידע וניסיון בניהול חנויות הפארם נמצא אצלנו בשפע. אנחנו מחפשים זכיינים בעלי יכולות ניהוליות, אוריינטציה מסחרית, נכונות לעבודה קשה ורצון להצליח. אם את או אתה כאלו, נספק לכם את הכלים הנדרשים ואת התמיכה המקיפה על מנת שתוכלו לממש את השאיפות שלכם ואת הפוטנציאל של הסניף.

כמו כל יזם שמנהל עסק עצמאי, גם זכיינים של "ניו-פארם" יכולים להרוויח או להפסיד. למרות שאנו עושים את כל המאמצים ומספקים תמיכה מקיפה במטרה לסייע לזכיינים שלנו להצליח, בסופו של דבר הצלחתו של הזכיין תלויה בו עצמו, במחזור המכירות שהוא מייצר ובהוצאות העסק, שברובן הוא שולט. בניהול נכון, הרווח החודשי של זכיין יכול להגיע לעשרות רבות של אלפי שקלים, אחרי תשלום כל ההוצאות ומשיכת משכורות על ידי זכיינים העובדים בעסק.

על מנת לענות על השאלה הזאת, נצטרך להגיע לבית המרקחת שלך, לבדוק אותו ואת הסביבה העסקית בה הוא פועל ובהתאם לזה להחליט, האם החנות הנוכחית מתאימה לצורכי "ניו-פארם" או לא. כפי שציינו לעיל, המטרה שלנו שהזכיינים ירוויחו. אם החנות הקיימת לא תאפשר לממש את הפוטנציאל העסקי הקיים בסביבה, נמליץ להעתיק את החנות ואף נסייע לך בזה. אם החנות מתאימה, נבנה הצעה להפוך אותה לסניף של "ניו-פארם".